Op de Campus

Je wil zoveel mogelijk studenten bereiken op de universiteit of hogeschool. Dit zijn manieren om je zichtbaarheid te vergroten.

een banner en tent

Delft had een grote tent met Banner geregeld midden op de campus. Dit zorgt ervoor dat iederereen die op de campus komt in ieder geval meekrijgt dat de Passion Week plaats vindt. Een makkelijke en goede manier om extra publiciteit te krijgen. 

Zorg voor lekkers

In Utrecht deelden ze zelf gemaakte brownies en stukjes taart uit. Dit maakt een flyer aannemen veel aantrekkelijker. En ze zullen je aanwezigheid meer waarderen. Je zou er ook nog drinken bij kunnen uitdelen. 

bord met vraag

In Zwolle hadden ze een stuk karton met daarop het onderwerp van de lunchtalk gezet: Er is zoveel lijden er kan geen God zijn?! Studenten werden gevraagd om met een punaise aan te geven of ze hierop ja of nee zouden antwoorden. Aan de hand van deze vraag kwamen er vaak boeiende gesprekken op gang. Daarnaast werd de kans dat ze terug zouden komen bij één van de lezingen aanzienlijk groter dan met alleen een flyer. Dit kan ook goed met een whiteboard en stiften. 

popupprayerroom

24/7 Prayer heeft een bus gemaakt waarin mensen kunnen bidden. Het is mogelijk om deze tijdens de Passion Week op je campus te zetten. Een mooie plek om mensen uit te dagen om misschien voor het eerst te gaan bidden. Maar daarnaast ook een mooie plek om te laten bidden voor de Passion Week of vervolggesprekken die nog bezig zijn naar aanleiding van de lezing. Of om zelf even terug te trekken en op te laden bij God. 

Daarnaast oogt die ook nog mooi en zal het zeker de aandacht trekken!

inrichting

Een aantrekkelijke inrichting van je lunch- en avondlocatie, zeker als die al al eerder zichtbaar is voor voorbijgangers, zorgt voor hogere verwachting. Er gaat echt wat gebeuren hier. Dit is een foto uit Leuven, waarin alles tot op de puntjes is ingericht, met tafelkleden en zelfs met de hand gemaakte houten waxinelicht houders. Niet elke locatie kun je de hele week gebruiken, maar het zeker de moeite waard om te kijken hoe je je eigen locaties kunt opleuken. 

Solarium muur

In Wageningen mochten ze niet actief flyeren. Daarom hadden ze een wand gemaakt met plaatjes van Soularium. Met in het midden een vraag gerelateerd aan het onderwerp van de lunchtalk. Dit trok de aandacht van studenten en zo konden er wel gesprekken gevoerd worden en passief geflyerd. 

Spullen op tafel

Zorg ervoor dat voordat de eerste gasten binnenkomen op elke tafel Evangeliën of Uncovers klaarliggen. Daarnaast genoeg pennen en feedbackkaartjes. Een eventuele aanvulling kan nog zijn een kaartje waarop staat wat de follow-up mogelijkheid is na deze week. Zorg ervoor dat er niet van elke organisatie kaartjes en flyers liggen. Dat maakt het chaotisch en zorgt voor een kleinere kans dat gepakt wordt wat je wil dat mensen pakken. 

Social media

Ook wordt er op de campus veel op de mobiel gekeken. Dus het kan daarom handig zijn daarin te investeren om meer mensen te bereiken. In Zwolle kwamen studenten soms puur op die reclames naar het event. 

Sluit Menu