Feedback kaartjes

Feedback kaartjes:
'het goudstof van de Passion week'

Eén van de kenmerkende elementen van de Passion Week is dat er op elke tafel feedback kaartjes liggen. Het is tof om een mooie week neer te zetten, maar zonder goede follow-up uitnodiging blijft het snel bij alleen deze week. Om die reden liggen er feedbackkaartjes op elke tafel. 

Aan het eind van elke lezing zal de spreker de toehoorders uitdagen de feedback kaartjes in te vullen of in ieder geval hun feedback te geven. Dit maakt het voor mensen die de boxen tell me more of count me in willen invullen minder ongemakkelijk. Hiervoor is het ook handig als de christelijke studenten elke keer feedback geven op het event. 

Hierbij is het belangrijk dat de spreker weet wat de follow-up inhoud en kan uitleggen wat alles betekent. Tell me more betekent ik wil tijdens of na deze week wel eens hierover doorspreken met iemand of misschien zelfs een follow-up traject instappen. Count me in betekent ik wil christen worden. Deze uitnodiging doen we vaak pas later in de week tenzij het onderwerp van de lezing of de sfeer zo lijkt te zijn dat het gepast is. 

De kaartjes zijn het meest effectief als er binnen 24 uur contact gelegd wordt om een afspraak te maken door iemand uit de christelijke verenigingen. De follow-up coördinator houdt bij welke kaartjes binnen komen en wie de follow-up oppakt. 

Maak alleen ruimte voor telefoonnummer. Schrijf dit uit of gebruik een telefoonsymbool. Als je alleen nummer vraagt geven mensen wel eens hun studentnummer. Een emailadres erop zetten werkt niet. Meestal worden mailtjes niet beantwoord. Dus vraag om telefoonnummer!

Zorg ervoor dat er van te voren genoeg feedback kaartjes en pennen liggen voor iedereen in de zaal.

Zie ook pagina 73 en 74 van de planning guide:

Sluit Menu